Klachten

Contact opnemen bij een klacht

Is er onverhoopt iets mis met je bestelling of is een product dat je hebt ontvangen beschadigd? Stuur een mail naar info@thespiceoflife.nl of stuur een berichtje via Instagram of Facebook en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.

E-mailadres: info@thespiceoflife.nl
Telefoonnummer: 06-51320551
Kvk-nummer: 65502507
BTW-identificatienummer: NL 207085857B01


Klachtenprocedure

The Spice of Life doet er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht er toch onverhoopt iets mis zijn dan kan je contact met ons opnemen. Dit kan via mail, social media en telefonisch.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thespiceolife.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.